Kwaliteit en veiligheid

Kwaliteit en veiligheid

Patrice Visser Kliniek draagt actief zorg voor kwaliteit en veiligheid. Wij begrijpen dat de kwaliteit van de zorg een grote rol speelt in de keuze voor een cosmetische behandeling. Om de beste zorg te kunnen bieden, is Patrice Visser Kliniek dagelijks bezig met het verbeteren van de zorgkwaliteit: van consult tot behandeling en van nazorg tot eindcontrole.

NCVG beroepsvereniging

“Schoonheid is een serieuze zaak.”

Daarom moet er een professionele partij zijn die zich serieus inzet voor de kwaliteit van cosmetische behandelingen en voor een goede voorlichting. De NVCG weet hoe belangrijk uiterlijk voor mensen kan zijn. Hoe enorm veel een kleine gezichtsaanpassing voor iemand kan betekenen. Hoeveel zelfvertrouwen een gladde, gezonde huid kan geven.

Cosmetische geneeskunde is dan ook een prachtig vak. Maar het is ook een vak met grote verantwoordelijkheden. Iedere behandeling moet heel zorgvuldig gebeuren. Door ervaren artsen, die precies weten waar ze mee bezig zijn. Zij moeten de nieuwste technieken volledig beheersen en perfect op de hoogte zijn van de laatste productontwikkelingen. Maar zij moeten ook sociaal vaardig zijn, zodat zij hun cliënten kunnen helpen een verstandige keuze te maken. De NVCG ondersteunt deze artsen en biedt objectieve informatie aan mensen die een cosmetische behandeling overwegen.

Iedereen heeft recht op eerlijke, feitelijke informatie over cosmetische behandelingen. Over de mogelijkheden, de te verwachten resultaten en de risico’s. De artsen van de NVCG hebben als doel zoveel mogelijk mensen in staat te stellen er mooier, jonger en gezonder uit te zien. Op een manier die bij hen past. Patrice Visser – van den Bosch is gecertificeerd lid van de NVCG.

Complimenten en klachten

We hopen uiteraard dat uw behandeling naar tevredenheid is verlopen. Wellicht zijn uw verwachtingen tijdens de behandeling overtroffen of heeft u een tip die onze zorg nog beter maakt. Deel uw mening

Heeft u een klacht?

Een goede relatie tussen u en Patrice Visser kliniek is belangrijk. Soms kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg. U zit met een klacht. Hier leest u over wat u kunt doen als u een probleem heeft. Binnen de kliniek bestaat het beleid om serieus om te gaan met klachten, om zo continu de zorgverlening te kunnen blijven verbeteren.

Hoe nu verder?

Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met ons het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn ons beide en kunnen wij als team leren van uw feedback. Geef bij het aanvragen van een gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.

Indien gewenst kunt u een formulier ontvangen waarop u de klacht schriftelijk kunt omschrijven. U kunt dit formulier opvragen door een e-mail te sturen naar info@patricevisser.nl. Wij streven ernaar uw klacht dan binnen een periode van 4 weken naar tevredenheid af te handelen.

Indien u niet direct met Patrice Visser Kliniek contact op wil nemen voor het bespreken van de klacht, dan kan dat via onze externe klachtencommissie. Op grond van de nieuwe Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (de Wkkgz) zijn zorgverleners verplicht zich aan te sluiten bij een erkende Geschilleninstantie en te voorzien in een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Patrice Visser Kliniek is aangesloten bij de Geschilleninstantie en onafhankelijk klachtenfunctionarissen van DOKh, dokh.nl.

Privacy

Wanner u in onze kliniek komt, is het noodzakelijk dat u zelf bepaalde persoonlijke gegevens laat vastleggen. U kunt ervan op aan dat wij alles doen om uw privégegevens privé te houden.

Patrice Visser Kliniek verwerkt persoonlijke gegevens voor het leveren van optimale zorg. De behandelaar gebruikt de ingevulde informatie om zijn/haar behandelplan (zo nodig) aan te passen. Wilt u meer weten welke gegevens we bewaren, waarom en wat uw rechten hierin zijn? Lees dan ons privacy policy.